Welcome

  • ۱۴:۰۴

 

​​​​​​

سلام خوشگلایه من:) 

 

به اولین فن سایت اشلی خوش اومدید

 

اینجا قراره یه ارشیو کامل برایه هالزی فنایه عزیز ایران باشه تا به راحتی بتونن به مطالب دسترسی داشته باشن

 

خوشحال میشم درخواستی هاتون رو بهم بگید تا براتون تو سایت اپلود کنم

 

  • ۱۱۰
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•

شت...

باورم نمیشه! :)))))

چیو بیبی🦫
Dragon ‌ ‌

میتونی HFK ورژن Webster hall رو بزاری؟

البته اگه داره :|

تو چندتا سایت خارجی دیدم ولی نتونستم دانلود کنم، تو خود اسپاتیفای هم وقتی میزنم روش، ورژن اصلی اهنگ رو میاره :|

من اخر نفهمیدم که این البوم این ورژنو داره یا نه :|

ببین من البوم فیزیکالشو گزاشتم
اینی ک میگی و ندیدم اگ دیدم میزارم
ارشیدا

نمیدمنم چجوری باید تشکر کرد واییییییییییییی مرسی واسه هالزی وب زدیننننننننننننننننننننننننننننن واقعا نیاز داشتممممممممممم ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممم

خواههههشششش
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•

یه سوال...

الان تموم ام ویا رو قرار دادین تو سایت یا بازم چیزی مونده؟!

 

تا اونجایی ک میدونم گزاشتم 
باز اگ نبود چیزی بهم بگو بزارم
مرسی از حضورت^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan