HALSEY LIVE AT LOLLAPALOOZA IN CHICAGO 2016

  • ۱۳:۲۴

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

قراره پست بعد تور لاو اند پاور امسالش باشه و اگه کامنتا بالایه ده تا باشه فردا میزارمش

          colors - colors pt2

        DRIVE

            GASOLINE

 

          GHOST

          CASTLE

 

            THE FEELING 

             COMING DOWN 

 

           HAUNTING

             HOLD ME DOWN

 

            IS THERE SOMEWHER

                ROMAN HOLIDAY      

 

       HURRICANE

شِفا 🖤🕳️

شیطونه میگه ده تا کامنت بذار😈😂

بابا بخدا اینهمه زحمت میکشم تو این بی نتی هیچکی ی دست بیلم بهم نمیده
شِفا 🖤🕳️

درکنار شیطونه اون فرشته شونه‌ی راستم اخم کرده میگه خفه شو امتحان داره فقط مونده کنسرت ببینه 😂💔

بعد امتحانا ببین خستگیت درره
. wensdy

وای گادددد من نمیتونمممممممم

منممممممممممممممممممممممممممم
راستی میشناسمت من؟
شِفا 🖤🕳️

جدی ادمینای فن وب و فن پیج و کلا صفحه طرفداری خیلی مظلومن :"( کمتر کسی قدرتونو میدونه

اگه میشد جای تک تک فن ها دورتون میگشتم🥺❤️

هییییییییییییییی
-استیکر اه کشیدن
-وی با لب تابه استیکر نداره
Dragon ‌ ‌

من با شِفا تو ده تا کامنت گذاشتن همکاری میکنم-

سپاس بر شما باد  شما دوتا بلیط وی ایپی کنسرت هالزی و بگیرید با کراشتون برید تازه
Dragon ‌ ‌

ای بزرگوار ممنون از ارزوی زیبایی که کرده‌ای!

سپاس بر شما باد
پست جدید را ملاحضه نموده و من رو مطلعد سازید تا بیشتر در گمراهی خود فرو نروم و زود تر گوش هایه شما بهشتی شود
باشد اکر بداننید
Dragon ‌ ‌

مطالعه نمودم و مطلع ساختم

باشد تا به بهشت زیبای خداوند دست یابید

فردا در بهشت هستید بانو شایدم جنتلمن
فکنم نمیشناسمت😂💔
Dragon ‌ ‌

خیر، فردا به مدرسه باید رَوَم و امتحانی دهم، برنامه‌ی به بهشت رفتن به تعویق مجبور است بیافتد

من دراگونی بیش نیستم،‌ شما کیستید ای بزرگوار؟ 

+چقدر اینجوری حرف زدن سخته "|

بنده فضایی نامی هستم که من را در این سیاره یاسی صدا مینمایند
عارهههههه تهیونگ یادته توویورس
Dragon ‌ ‌

تهیوتگ تو ویورس چی کار کرد؟ من از وقتی همه‌جا فیلتر شده، از هیچی خبر ندارم "|

نهه مال قبله 
یه تایمی شبا دیر میخابید به ارمیا میگفت بیاید زبون درباری حرف بزنید
اونام اون زمان قدیما عجیب حرف میزدن مث ما که الان داریم مسخره میکنیم
Dragon ‌ ‌

یاا چرا اون موقع من ارمی نبودم؟ 

چند وقته ارمی ایییی
من 5 ساله
دقیقا9دی ارمی شدم 2018 یادمه اونموقع توبیان سایت جیسوگ برایه تهیونگ تم عوض کرده بود
تازه هم 4ساله شده بودن
Dragon ‌ ‌

2020 فکر کنم باهاشون اشنا شدم، دقیق یادم نمیاد "|

یا اولای 2020 بود یا اخراش که حرف از سیزن گرییتنگ یا یه همچنین چیزی بود XD

یاا چه خوب یادته

هوممم
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

این همون جاییه که هوبی کنسرت سولوشو داشت دیگه؟! :")

ممنون خیلی زحمت کشیدی بابتش 🥲

اجراهاش کامله دیگه نه؟!

بازم ممنون و خسته نباشی :) 💜💛💞

بله بلهههه
خواهش میکنمممم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan